Politică de retur în 365 zile - fără alte întrebări!
Transport 19 Lei - Gratuit peste 249 Lei-
Contactează-ne

Toată lumea are o poveste

Vrem să ajutăm fiecare bărbat să își spună povestea.

Viziunea nostră

Accesoriile pentru bărbați nu sunt rezervate doar pentru ocazii speciale, sau unui anumit grup de bărbați. Nu este vorba despre trucuri sau lucruri care să te facă să arăți mai bine. Este vorba de a spune povestea ta și de a exprima ceea ce te face să fii tu însuți. O modalitate de a face acest lucru este prin lucrurile mici pe care le poți - prin accesorii.

Trendhim se ocupă cu design-ul unor acceosorii masculine de calitate, ce sunt în pas cu moda și accesibile. Momantan avem în portofoliul nostru 13 brand-uri care lansează colecții de mai multe ori pe an și vei găsi pe site numeroase articole care te vor ajuta să alegi accesoriile potrivite pentru tine.

Valorile noastre

Vrei să lucrezi la Trendhim?

Descoperă posturile noastre libere și cunoaște-ne mai bine citind Atlasul și Manualul Brandului.

1 Toată lumea are o poveste2 Povestea trendhim2.1 20072.2 20082.3 20092.4 20102.5 20112.6 20122.7 20142.8 20152.9 20162.10 2017-20182.11 20192.12 20202.13 20212.14 20222.15 Fă un tur în cel mai bun birou și depozit din danemarca

Povestea Trendhim

Ai avut vreodată una din acele zile? O zi în care apeși din 5 în 5 minute butonul de amânare a alarmei ceasului și ți-ai dori să alegi varianta de a dormi mai mult? Da, și noi avem.

Alegerile pe care le facem care ne definesc povestea.

Nu te putem ajuta să decizi cât de mult să dormi, dar te putem ajuta să îți spui povestea printr-o gamă de produse care nu le vei mai găsi în altă parte. Cu un design danez și aparținând de 13 branduri unice, produsele noastre au ceva diferit de spus.

Care vei alege?

** Ce poveste vei spune? **

Citește cum a evoluat Trendhim, de la începuturi și până acum.

2007

Toate poveștile bune încep cu începutul...dar nu la 4 dimineața.

Trendhim a fost fondat la sfârșitul anului 2007 de către mine (Mikkel) și Sebastian. De abia împlinisem 18 ani și absolvisem ultimul an de liceu. Tineri, plini de energie și un pic naivi, cuprinși de o dorință arzătoare de a ne deschide propria afacere.

Am avut două idei de business pe care le consideram bune: un serviciu de livrare pâine la domiciliu pentru sâmbătă și duminică și un magazin online cu accesorii și bijuterii pentru bărbați.

Știți cum se spune că antrepenorii trebuie șă facă tot ce le stă în putință pentru a-și transforma afacerea într-un real success? Ne-ar plăcea să fim de acord, dar noi ne-am decis rapid că trezirea la 4 dimineața pentru a livra pâine nu este activitatea noastră preferată.

Și asta a fost! Ideea cu pâinea de dimineață a suferit o moarte subită, iar din cenușa acestei idei s-a ridicat Trendhim

2008

Mulțumesc, mamă

Cu aproximativ 4000 euro câștigați livrând ziare și îngrijind flori (O poveste pentru altă dată), am început marea noastră aventură.

Cu naivitatea noastră depășită doar de ambiție, ne-am aventurat cu capul înainte în lumea E-commerce-ului. Programarea website-ului, cumpărarea și fotografierea produselor, asistența clienților, asigurări, contabilitate și multe altele.

Oamenii dragi nouă, familia și prietenii, nu au înțeles mereu ce făceam. Unii au profitat de orice oportunitate pentru a ne aduce aminte ce importantă este continuarea studiilor, sau ce riscant era ceea ce facem noi.

Până la urmă, chiar și mama lui Sebastian, în ciuda temerilor în legătură cu viitorul fiului ei, a acceptat că eram doi tineri cu o misiune clară, din care nu ne vom opri.

Astăzi ea este probabil cel mai mare fan al nostru și observă micile greșeli de pe site chiar înaintea noastră.

Așa arăta site-ul Trendhim în 2008/2009. Haide, râdeți.

2009

Mica noastră părticică de Roma

Dacă ne-ar fi spus cineva înainte că va trebui să muncim 16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, să investim încă 10.000 de euro și să renunțăm la viețile noastre sociale pentru aproape 2 ani, așteptările noastre privind începerea unei afaceri ar fi fost puțin diferite. Dar acesta a fost momentul când naivitatea a doi tineri antreprenori ambițioși vine în ajutor.

Din 2007 până în 2010 noi am avut și job-uri part-time la Poștă care ne-au permis să aducem acasă o pâine (câteodată și puțin lapte).

Pe atunci, eu și Sebastian aveam paturile, baia, bucătăria, depozitul și birourile înghesuite într-un apartament de 83 m².

Apartamentul de 83m² în care noi - Sebastian, Mikkel și Trendhim - am trăit câțiva ani.

Roma nu a fost construită într-o singură zi, știam asta.

La sfârșitul anului 2009 făceam în sfârșit destui bani pentru a putea renunța la job-urile noastre part-time și a ne concentra pe Trendhim full-time. Ce sentiment minunat!

„Încă îmi amintesc sentimentul straniu când mă întorceam acasă după ce îmi dădusem demisia de la job-ul de la Poștă. Era o combinație de fericire maximă, nerăbdare, stres, anxietate și o cădere nervoasă iminentă.

A fost decizia corectă? Trendhim trebuia acum să asigure salarii full-time pentru noi doi. Dar cine putea să știe ce se va întâmpla și dacă această companie va mai fi profitabilă în următoarele 6 luni?! În același timp, realizam că acum vom avea destul timp să transformăm Trendhim în ceva cu adevărat minunat.”

2010

Cui îi trebuie un dormitor?

Lucrurile au început să se miște destul de repede. Am început să ne extindem, am introdus noi categorii de produse, țări noi, iar din acest punct am început să avem nevoie de mai mult spațiu. Aveam cutii pline cu produse în toate colțurile apartamentului și ambii dormeam pe mici saltele în sufragerie.

Așa că ne-am decis să închiriem o vilă imensă într-un cartier de familii. Ne-am gândit că aceasta era soluția perfectă. Nu va trebui să conducem până la serviciu și vom putea să muncim acasă de dimineața până seara.

Vila noastră... cu destul de mult spațiu pentru noi și pentru Trendhim.

2011

O nouă eră

În 2011 a trebuit să ne mutăm din nou deoarece proprietarul dorea să vândă vila în care locuiam, și pentru niște motive necunoscute nouă credea că ar fi ciudat să fim încă acolo când noii proprietari se vor muta.

Puțin mai bătrâni, dar și mai înțelepți, în continuare foarte pasionați și hotărâți să construim ceva minunat, am decis să închiriem un spațiu comercial de 200 m².

Primul nostru depozit.

2012

O rachetă este construită să meargă repede, nu drpt

Mereu am știut că vrem să fim mai mult decât un simplu magazin online. În 2012 ne-am stabilit un nou țel: să ne construim propriul brand de accesorii pentru bărbați. Am muncit din greu, pentru a crea ceva cu adevărat unic până la cele mai mici detalii. Și – tobele, vă rog – Lucleon a fost înființat.

Înființarea propriului brand și designul de produse au reflectat aspirațiile nostre. Aceasta a fost povestea pe care am vrut să o spunem… chiar dacă la acel moment a fost puțin mai mult decât puteam duce.

2014

Redbull-ul & entuziasmul merg mână în mână

Odată cu 2013/2014 lucrurile chiar au început să se miște repede.

Echipa Trendhim s-a extins și Martin ni s-a alăturat ca al treilea nostru partener. Era puțin dependent de băuturile energizante, dar ne-am înțeles de minune!

După cum vă puteți imagina Martin s-a integrat imediat în grup și am început cu toții să profităm de sesiunile noastre nocturne de lucru. Chiar îmi amintesc că într-o dimineață am fost trezit de sunetul unei cutii de Red Bull desfăcute de Martin.

O poză cu noi trei – Martin, Sebastian și Mikkel.

La sfârșitul anului 2014 Trendhim crescuse și ne-am extins în Norvegia, Suedia, Finlanda și Olanda. În același timp ne-am dublat numărul de produse disponibile în acel anși am început să angajăm studenți pentru a ne ajuta cu ambalarea coletelor. Credem că acele băuturi energizante au dat roade.

2015

O experiență minunată

Karina și Kristof s-au alăturat echipei, inventarul a crescut, iar depozitul a devenit atât de înghesuit, încât trebuia să mergi pe o parte pentru a te strecura și a alege comenzile ce trebuiau ambalate.

Cu un depozit care se transforma într-un labirint cu poteci cu sens unic, am hotărât că este timpul pentru o ședință cu întreaga echipă. După ore de deliberări am ajuns la concluzia că este timpul să spunem „La revedere!” dragei noastre case… și ne-am mutat peste stradă.

O poză cu noi cinci. De la stânga: Sebastian, Karen, Karina, Mikkel și Martin. Din păcate, Kristof nu apare în poză.

Ne-am mutat in sediul nostru actual, cu destul spațiu pentru curse go-cart, mese de ping-pong și o cameră pentru planuri mari.

Zilele cu dormitul pe saltele în sufragerie au luat sfârșit.

S-ar putea crede că „acesta este momentul când devenim profesioniști”. Ei bine, nu chiar.

Una dintre valorile noastre este Hakuna Matata (ce frază minunată), valoare îmbățișată cu drag de toți angajații de la Trendhim. Am decis acum ceva timp că nu vom deveni profesioniști, doar de dragul profesionalismului.

Am decis că mereu vom vorbi cu clienții ca de la om la om, că angajații noștri vor face parte din echipă și că vom încerca mereu să creștem ca oameni și companie. Aceste lucruri înseamnă mai mult decât să fim simpli "profesioniști".

Fiecare poveste este diferită. Nu suntem genul care să vrem să ne încadrăm într-o anumită categorie. Așa că de ce ne-am dori asta pentru alții?

2016

Ei bine, asta a escaladat rapid

Aaah, anul 2016.

Să începem cu luna februarie, când ne-am extins în 11 noi țări și am angajat 43 de traducători. Extinzându-ne în atât de multe noi țări a însemnat că toate cele 3.000 de produse și întregul site trebuiau traduse în 8 limbi diferite! Nu a fost o sarcină ușoară. Dar lucrurile ușoare nu sunt distractive, nu-i așa?

Și ne-am propus să ajungem de la 3.000 la 5.000 de produse unice înainte de sfârșitul anului. La urma urmei, aveam tot acel spațiu de depozitare pe care trebuia să-l umplem.

2017-2018

Fugi, gazelă, fugi

Chiar și o cădere de sistem de Black Friday nu a putut să pună frână rachetei noastre în noiembrie 2018 ... deși a fost cât pe ce. Din fericire, am reușit să strângem aceste lămâi și să livrăm produsele la timp. Și am ajuns la știrile naționale. Sebastian a fost vedeta zilei!

Ne-am extins în 12 noi țări în 2017/2018, printre care Australia, Singapore, Canada, Noua Zeelandă și SUA, ajungând astfel la 28 de piețe active. Sunt multe povestiri noi care trebuie spuse.

În acești ani am încercat să nu ne lăsăm furați de dezvoltarea rapidă și să ne concentrăm asupra brand-ului nostru și a identității noastre. De asemenea, am devenit a 10-a companie cu cea mai rapidă creștere în Danemarca în 2017 - o companie "Gazelă".

Nu știm cum reușesc gazelele reale ... dar pentru combinația de o echipă minunată și dorința de a oferi produse de calitate, sunt cele care ne pun în mișcare. Și suntem bucuroși că nu există gheparzi în Horsens.

2019

Mai multe povești de spus

Suntem hotărâți să devenim destinația preferată atât pentru domnii preocupați de stil, cât și pentru cei care oferă cadouri axate pe sustenabilitate. Cu toate acestea, pentru a putea face acest lucru, avem nevoie de cât mai mult control posibil asupra întregii călătorii a produsului, de la proiectare până la livrare.

Echipa noastră de designeri proprii a crescut rapid, la fel și colecția noastră. Îți amintești de acel brand propriu pe care l-am înființat în 2012? Acum avem 13 branduri unice cu peste 1.600 de produse în portofoliul nostru. Ne concentrăm în continuare pe crearea de produse proiectate în Danemarca de către echipa noastră proprie de design, produse disponibile numai prin Trendhim.

Înconjurați de 50 de oameni harnici, grijulii, responsabili și extrem de inteligenți, energia pozitivă de la birou este palpabilă. Am ajuns în punctul în care este imposibil să îi punem pe toți într-o singură poză, așa că vă rugăm să vă bucurați de acest Gif cu doar 26 dintre membrii echipei noastre.

Totuși, atâtea produse noi și atâția colegi noi ne-au impulsionat să ne extindem. Noul depozit în care ne-am mutat în 2015 este deja prea mic pentru noi, așa că ne-am mutat într-un spațiu de 3.000 metri pătrați cu mult spațiu de creștere.

2020

Serviciu bun = afacere bună

Focalizarea atenției noastre asupra serviciilor pentru clienți a dat roade. În condițiile în care lockdown-ul a adus mai mulți cumpărători online și mai mulți oameni și-au împărtășit experiențele pe rețelele de socializare, vestea despre Trendhim s-a răspândit ca un foc de paie - în cea mai mare parte în mod covârșitor de pozitivă.

Reclama "din gură în gură" a adăugat combustibil la creșterea noastră, ceea ce ne-a permis să angajăm mai mulți oameni, să proiectăm mai multe produse și să comandăm volume mai mari, ceea ce a dus la scăderea costurilor generale. Toate acestea ne-au ajutat să ne menținem accesoriile la prețuri accesibile, îmbunătățind în același timp semnificativ calitatea și selecția de produse.

Anul 2020 a fost oribil din multe motive, dar noi l-am văzut ca pe o oportunitate de a ne schimba în bine. Am fost întotdeauna conștienți de responsabilitatea noastră față de mediu și față de întreaga societate, dar anul acesta am lansat unele dintre cele mai ambițioase proiecte de sustenabilitate ale noastre până la această dată.

2021

Bine, asta deja devine ridicol.

Acel depozit de 3.000 metri pătrați în care ne-am mutat în 2019. Știi... acela cu "mult spațiu pentru a crește". Da, a devenit prea mic. Și asta nu e tot: sistemul nostru de gestionare a depozitului nu putea face față numărului de comenzi pe care le primeam zilnic.

Așa că ne-am mobilizat trupele și am mutat întregul depozit - toate cele peste 650.000 de articole individuale - într-un singur weekend! Cu un depozit de 5.500 metri pătrați aflat pe un teren care se întinde pe 3,3 hectare, vom putea construi mai mult spațiu dacă vom avea nevoie. Iar noul nostru sistem de depozitare funcționează ca o mașină bine unsă.

În ciuda pandemiei și a problemelor de aprovizionare la nivel mondial care au apărut odată cu ea, am reușit să schițăm, să realizăm prototipuri și să ajungem la până peste 1 000 de produse exclusive și să ne creștem echipa la peste 100 de persoane minunate, multe dintre acestea fiind fotografiate mai jos exprimându-și entuziasmul.

Am crescut rapid în acest an și am folosit această creștere în mod strategic. Mai multe comenzi cu un volum mai mare fac ca producția să fie mai puțin costisitoare, dar, în loc să reducem prețul, am crescut calitatea. În 2021, am adus îmbunătățiri unora dintre cele mai populare articole ale noastre și vom continua să facem acest lucru în viitorul apropiat - pe lângă faptul că adăugăm mai multe piese fantastice la colecție în fiecare săptămână.

Să înveți înseamnă să trăiești și să te îmbunătățești înseamnă să prosperi.

2022

Te vom ține la curent

Ultimii câțiva ani au fost o călătorie uimitoare și ne propunem să ne îmbunătățim în continuare, să evoluăm și să continuăm să producem accesorii accesibile de înaltă calitate cu ajutorul cărora să îți poți spune povestea. Rămâi alături de noi pentru mai multe detalii.

FĂ UN TUR ÎN CEL MAI BUN BIROU ȘI DEPOZIT DIN DANEMARCA

ABONEAZĂ-TE PENTRU A CÂȘTIGA 2000 RON

Abonează-te pentru a primi constant sfaturi în materie de stil, oferte speciale și informații despre lansări de produse. Vei intra automat într-o extragere lunară pentru a câștiga un card cadou în valoare de 2000 RON.

Sunt de acord cu Politica de confidențialitate Trendhim. Te poți dezabona oricând.