Politică de retur în 365 zile - fără alte întrebări!
Transport 19 Lei - Gratuit peste 249 Lei-
Contactează-ne

Toată lumea are o poveste

Vrem să ajutăm fiecare bărbat să își spună povestea.

Viziunea nostră

Accesoriile pentru bărbați nu sunt rezervate doar pentru ocazii speciale, sau unui anumit grup de bărbați. Nu este vorba despre trucuri sau lucruri care să te facă să arăți mai bine. Este vorba de a spune povestea ta și de a exprima ceea ce te face să fii tu însuți. O modalitate de a face acest lucru este prin lucrurile mici pe care le porți - prin accesorii.

Trendhim se ocupă cu designul unor accesorii masculine de calitate, ce sunt în pas cu moda și accesibile. Momentan avem în portofoliul nostru 13 branduri care lansează colecții de mai multe ori pe an și vei găsi pe site numeroase articole care te vor ajuta să alegi accesoriile potrivite pentru tine.

Valorile noastre

Vrei să lucrezi la Trendhim?

Descoperă posturile noastre libere și cunoaște-ne mai bine citind Atlasul și Manualul Brandului.

1 Toată lumea are o poveste2 Povestea trendhim2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Povestea Trendhim

Ai avut vreodată una din acele zile? O zi în care apeși din 5 în 5 minute butonul de amânare a alarmei ceasului și ți-ai dori să alegi varianta de a dormi mai mult? Da, și noi avem.

Alegerile pe care le facem ne definesc povestea.

Nu te putem ajuta să decizi cât de mult să dormi, dar te putem ajuta să îți spui povestea printr-o gamă de produse care nu le vei găsi în altă parte. Cu un design danez și aparținând de 13 branduri unice, produsele noastre au ceva diferit de spus.

Care vei alege?

** Ce poveste vei spune? **

Citește cum a evoluat Trendhim, de la începuturi și până acum.

2007

Toate poveștile bune încep cu începutul...dar nu la 4 dimineața.

Trendhim a fost fondat la sfârșitul anului 2007 de către mine (Mikkel) și Sebastian. De abia împlinisem 18 ani și absolvisem ultimul an de liceu. Tineri, plini de energie și un pic naivi, cuprinși de o dorință arzătoare de a ne deschide propria afacere.

Am avut două idei de business pe care le consideram bune: un serviciu de livrare pâine la domiciliu pentru sâmbătă și duminică și un magazin online cu accesorii și bijuterii pentru bărbați.

Știți cum se spune că antrepenorii trebuie să facă tot ce le stă în putință pentru a-și transforma afacerea într-un real success? Ne-ar plăcea să fim de acord, dar noi ne-am decis rapid că trezirea la 4 dimineața pentru a livra pâine nu este activitatea noastră preferată.

Și asta a fost! Ideea cu pâinea de dimineață a suferit o moarte subită, iar din cenușa acestei idei s-a ridicat Trendhim.

2008 - 2014

Totul sau nimic

Am investit totul - nu doar bani, ci și timp, relații și viețile noastre sociale - în companie. 16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână timp de 2 ani. Fără vacanțe sau sărbători. A fost definiția muncii intense.

Ne-am mutat din apartamentul pe care îl împărțeam într-o casă suficient de mare pentru noi și pentru companie. La mai puțin de un an, a trebuit să mutăm Trendhim într-un depozit adevărat.

Așa arăta site-ul Trendhim în 2008/2009. Haide, râdeți.

La sfârșitul anului 2009, Trendhim era suficient de profitabil încât să ne plătească salarii cu normă întreagă. Până atunci, făceam distribuție de ziare și legam flori ca să ne putem permite să mâncăm. Este nevoie de multă pasiune pentru a lucra part-time pentru a-ți permite jobul full-time.

În 2012, am decis că era timpul să începem să ne proiectăm propriile produse. S-a născut primul nostru brand propriu, Lucleon.

La sfârșitul anului 2014, Trendhim creștea constant și sănătos, așa că, în mod natural, ne-am extins în Norvegia, Suedia, Finlanda și Țările de Jos.

Și... am început să angajăm oameni pentru a împacheta comenzile. Acum, asta e succesul!

2015

O experiență minunată

Karina și Kristof s-au alăturat echipei, stocul a crescut , iar depozitul a devenit atât de înghesuit încât trebuia să te strecori pentru a alege comenzile ce trebuiau ambalate.

Cu un depozit care se transforma într-un labirint cu poteci cu sens unic, am hotărât că este timpul pentru o ședință cu întreaga echipă. După ore de deliberări am ajuns la concluzia că este timpul să spunem „La revedere!” dragei noastre case… și ne-am mutat peste drum.

O poză cu noi cinci. De la stânga: Sebastian, Karen, Karina, Mikkel și Martin. Din păcate, Kristof nu apare în poză.

Ne-am mutat in sediul nostru actual, cu destul spațiu pentru curse go-cart, mese de ping-pong și o cameră pentru planuri mari.

Zilele cu dormitul pe saltele în sufragerie au luat sfârșit.

S-ar putea crede că „acesta este momentul când devenim profesioniști”. Ei bine, nu chiar.

Una dintre valorile noastre este Hakuna Matata (ce frază minunată), valoare îmbățișată cu drag de toți angajații de la Trendhim. Am decis acum ceva timp că nu vom deveni profesioniști, doar de dragul profesionalismului.

Am decis că mereu vom vorbi cu clienții ca de la om la om, că angajații noștri vor face parte din echipă și că vom încerca mereu să creștem ca oameni și companie. Aceste lucruri înseamnă mai mult decât să fim simpli "profesioniști".

Fiecare poveste este diferită. Nu suntem genul care să vrem să ne încadrăm într-o anumită categorie. De ce ne-am dori asta pentru alții?

2016

Ei bine, a escaladat rapid

Aaah, anul 2016.

Să începem cu luna februarie, când ne-am extins în 11 noi țări și am angajat 43 de traducători. Extinzându-ne în atât de multe noi țări a însemnat că toate cele 3.000 de produse și întregul site trebuiau traduse în 8 limbi diferite! Nu a fost o sarcină ușoară. Dar lucrurile ușoare nu sunt distractive, nu-i așa?

Și ne-am propus să ajungem de la 3.000 la 5.000 de produse unice înainte de sfârșitul anului. La urma urmei, aveam tot acel spațiu de depozitare pe care trebuia să-l umplem.

2017 - 2018

Fugi, gazelă, fugi

Nici măcar căderea sistemului de Black Friday nu a putut să pună frână rachetei noastre în noiembrie 2018 ... deși a fost cât pe ce. Din fericire, am reușit să strângem aceste lămâi și să livrăm produsele la timp. Și am ajuns la știrile naționale. Sebastian a fost vedeta zilei!

Ne-am extins în 12 noi țări în 2017/2018, printre care Australia, Singapore, Canada, Noua Zeelandă și SUA, ajungând astfel la 28 de piețe active. Sunt multe povestiri noi care trebuie spuse.

În acești ani am încercat să nu ne lăsăm furați de dezvoltarea rapidă și să ne concentrăm asupra brand-ului nostru și a identității noastre. De asemenea, am devenit a 10-a companie cu cea mai rapidă creștere în Danemarca în 2017 - o companie "Gazelă".

Nu știm cu reușesc gazelele reale... dar secretul nostru este combinația de o echipă minunată și dorința de a oferi produse de calitate. Ele sunt cele care ne pun în mișcare. Și suntem bucuroși că nu există gheparzi în Horsens.

2019

Mai multe povești de spus

Suntem hotărâți să devenim destinația preferată atât pentru domnii preocupați de stil, cât și pentru cei care oferă cadouri axate pe sustenabilitate. Cu toate acestea, pentru a putea face acest lucru, avem nevoie de cât mai mult control posibil asupra întregii călătorii a produsului, de la proiectare până la livrare.

Echipa noastră de designeri proprii a crescut rapid, la fel și colecția noastră. Îți amintești de acel brand propriu pe care l-am înființat în 2012? Acum avem 13 branduri unice cu peste 1.600 de produse în portofoliul nostru. Ne concentrăm în continuare pe crearea de produse proiectate în Danemarca de către echipa noastră proprie de design, produse disponibile numai prin Trendhim.

Înconjurați de 50 de oameni harnici, grijulii, responsabili și extrem de inteligenți, energia pozitivă de la birou este palpabilă. Am ajuns în punctul în care este imposibil să îi punem pe toți într-o singură poză, așa că vă rugăm să vă bucurați de acest Gif cu doar 26 dintre membrii echipei noastre.

Totuși, atât de multe produse și colegi noi ne-au cauzat dificultăți de creștere. Noul depozit în care ne-am mutat în 2015 este deja prea mic pentru noi, așa că ne-am mutat într-un spațiu de 3.000 m2 cu mult loc pentru a crește.

2020

Serviciu bun = afacere bună

Focalizarea atenției noastre asupra serviciilor pentru clienți a dat roade. În condițiile în care lockdown-ul a adus mai mulți cumpărători online și mai mulți oameni și-au împărtășit experiențele pe rețelele de socializare, vestea despre Trendhim s-a răspândit ca un foc de paie - în cea mai mare parte în mod covârșitor de pozitivă.

Reclama "din gură în gură" a adăugat combustibil la creșterea noastră, ceea ce ne-a permis să angajăm mai mulți oameni, să proiectăm mai multe produse și să comandăm volume mai mari, ceea ce a dus la scăderea costurilor generale. Toate acestea ne-au ajutat să ne menținem accesoriile la prețuri accesibile, îmbunătățind în același timp semnificativ calitatea și selecția de produse.

Anul 2020 a fost oribil din multe motive, dar noi l-am văzut ca pe o oportunitate de a ne schimba în bine. Am fost întotdeauna conștienți de responsabilitatea noastră față de mediu și față de întreaga societate, dar anul acesta am lansat unele dintre cele mai ambițioase proiecte de sustenabilitate ale noastre până la această dată.

2021

Bine, asta deja devine ridicol.

Acel depozit de 3.000 metri pătrați în care ne-am mutat în 2019. Știi... acela cu "mult spațiu pentru a crește". Da, a devenit prea mic. Și asta nu e tot: sistemul nostru de gestionare a depozitului nu putea face față numărului de comenzi pe care le primeam zilnic.

Așa că ne-am mobilizat trupele și am mutat întregul depozit - toate cele peste 650.000 de articole individuale - într-un singur weekend! Cu un depozit de 5.500 metri pătrați aflat pe un teren care se întinde pe 3,3 hectare, vom putea construi mai mult spațiu dacă vom avea nevoie. Iar noul nostru sistem de depozitare funcționează ca o mașină bine unsă.

În ciuda pandemiei și a problemelor de aprovizionare la nivel mondial care au apărut odată cu ea, am reușit să schițăm, să realizăm prototipuri și să ajungem la până peste 1 000 de produse exclusive și să ne creștem echipa la peste 100 de persoane minunate, multe dintre acestea fiind fotografiate mai jos exprimându-și entuziasmul.

Am crescut rapid în acest an și am folosit această creștere în mod strategic. Mai multe comenzi cu un volum mai mare fac ca producția să fie mai puțin costisitoare, dar, în loc să reducem prețul, am crescut calitatea. În 2021, am adus îmbunătățiri unora dintre cele mai populare articole ale noastre și vom continua să facem acest lucru în viitorul apropiat - pe lângă faptul că adăugăm mai multe piese fantastice la colecție în fiecare săptămână.

Să înveți înseamnă să trăiești și să te îmbunătățești înseamnă să prosperi.

2022

Orientare către servicii

Cel mai bine vândut ceas al nostru este Dante. În 2022, ne-am asumat un risc uriaș și l-am reproiectat pe baza feedback-ului clienților. Descoperă Dante II.

Am investit într-o imprimantă UV nou-nouță pentru a putea realiza capace de ceas personalizate. Asta înseamnă că acum putem imprima text în relief pe piele, putem grava cu laser metalul și putem imprima poze pe spatele ceasurilor. Ne place să le personalizăm.

Noul nostru birou trebuia să se simtă ca acasă – nu doar un spațiu închiriat pentru birou. Fiecare departament și-a pus amprenta pe spațiul lui, iar acum biroul întreg se simte ca locul preferat de relaxare. Am deschis și o sală de fitness chiar în sediul nostru! Biciclete de birou, benzi de mers și o sală de fitness internă... Nu avem nicio scuză să nu ne menținem în formă.

Dacă n-ar fi acele prăjituri.

2023

Deci... Multe... Produse...

Nu numai că am stabilit un nou record punând online peste 2000 de produse în acel an, dar am adăugat și multiple categorii la selecția noastră. Oferim o varietate de boxeri și șosete în diferite forme, materiale și culori; avem o categorie separată pentru cutii cadou și o mulțime de bijuterii pentru piercing-uri.

Pentru a sărbători, câțiva băieți de la birou și-au făcut piercing-uri în urechi.

De asemenea, am întâmpinat un nou brand în selecția noastră – Otsu, brandul nostru în stil stradal. Pe partea de operațiuni, am investit mult într-un nou sortator capabil să sorteze peste 2000 de pachete pe oră cu o precizie de 99,9%.

Și ca ultimă realizare de care să fim mândri, fără să ne lăudăm prea tare: am obținut un scor de 4.7 pe Trustpilot în peste 28 de piețe, cu un scor minim de 4.5 în fiecare țară.

2024

Ne catapultăm spre viitor

Am început anul cu un Atlas nou și actualizat. Atlasul este un ghid pentru cultura organizațională, comunicare și mărcile proprii ale companiei noastre.

Te-ar interesa să lucrezi la Trendhim? Aruncă o privire...

Mașina noastră nouă de sortat s-a dovedit foarte utilă în campania de Valentine's Day. Am livrat 43.114 pachete și noile noastre cutii cadou au avut un succes enorm!

2025

Va urma