Politică de retur de 365 de zile
Transport 20 Lei - Gratuit peste 199 Lei
- Vezi opțiuni
037 170 0172 - (zile lucrătoare 9 am - 5 pm)
Vrem să ajutăm fiecare bărbat să își spună povestea.
Accesoriile pentru bărbați nu sunt rezervate doar pentru ocazii speciale, sau unui anumit grup de bărbați. Nu este vorba despre trucuri sau lucruri care să te facă să arăți mai bine. Este vorba de a spune povestea ta și de a exprima ceea ce te face să fii tu însuți. O modalitate de a face acest lucru este prin lucrurile mici pe care le poți - prin accesorii.
Trendhim se ocupă cu design-ul unor acceosorii masculine de calitate, ce sunt în pas cu moda și accesibile. Momantan avem în portofoliul nostru 13 brand-uri care lansează colecții de mai multe ori pe an și vei găsi pe site numeroase articole care te vor ajuta să alegi accesoriile potrivite pentru tine.
Explore our open positions and get to know us better by reading our Atlas and Brand Manual.
Ai avut vreodată una din acele zile? O zi în care apeși din 5 în 5 minute butonul de amânare a alarmei ceasului și ți-ai dori să alegi varianta de a dormi mai mult? Da, și noi avem.
Alegerile pe care le facem care ne definesc povestea.
Nu te putem ajuta să decizi cât de mult să dormi, dar te putem ajuta să îți spui povestea printr-o gamă de produse care nu le vei mai găsi în altă parte. Cu un design danez și aparținând de 13 branduri unice, produsele noastre au ceva diferit de spus.
Care vei alege?
Ce poveste vei spune?
Citește cum a evoluat Trendhim, de la începuturi și până acum.
Toate poveștile bune încep cu începutul...dar nu la 4 dimineața.
Trendhim a fost fondat la sfârșitul anului 2007 de către mine (Mikkel) și Sebastian. De abia împlinisem 18 ani și absolvisem ultimul an de liceu. Tineri, plini de energie și un pic naivi, cuprinși de o dorință arzătoare de a ne deschide propria afacere.
Am avut două idei de business pe care le consideram bune: un serviciu de livrare pâine la domiciliu pentru sâmbătă și duminică și un magazin online cu accesorii și bijuterii pentru bărbați.
Știți cum se spune că antrepenorii trebuie șă facă tot ce le stă în putință pentru a-și transforma afacerea într-un real success? Ne-ar plăcea să fim de acord, dar noi ne-am decis rapid că trezirea la 4 dimineața pentru a livra pâine nu este activitatea noastră preferată.
Și asta a fost! Ideea cu pâinea de dimineață a suferit o moarte subită, iar din cenușa acestei idei s-a ridicat Trendhim
Mulțumesc, mamă
Cu aproximativ 4000 euro câștigați livrând ziare și îngrijind flori (O poveste pentru altă dată), am început marea noastră aventură.
Cu naivitatea noastră depășită doar de ambiție, ne-am aventurat cu capul înainte în lumea E-commerce-ului. Programarea website-ului, cumpărarea și fotografierea produselor, asistența clienților, asigurări, contabilitate și multe altele.
Oamenii dragi nouă, familia și prietenii, nu au înțeles mereu ce făceam. Unii au profitat de orice oportunitate pentru a ne aduce aminte ce importantă este continuarea studiilor, sau ce riscant era ceea ce facem noi.
Până la urmă, chiar și mama lui Sebastian, în ciuda temerilor în legătură cu viitorul fiului ei, a acceptat că eram doi tineri cu o misiune clară, din care nu ne vom opri.
Astăzi ea este probabil cel mai mare fan al nostru și observă micile greșeli de pe site chiar înaintea noastră.
Mica noastră părticică de Roma
Dacă ne-ar fi spus cineva înainte că va trebui să muncim 16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, să investim încă 10.000 de euro și să renunțăm la viețile noastre sociale pentru aproape 2 ani, așteptările noastre privind începerea unei afaceri ar fi fost puțin diferite. Dar acesta a fost momentul când naivitatea a doi tineri antreprenori ambițioși vine în ajutor.
Din 2007 până în 2010 noi am avut și job-uri part-time la Poștă care ne-au permis să aducem acasă o pâine (câteodată și puțin lapte).
Pe atunci, eu și Sebastian aveam paturile, baia, bucătăria, depozitul și birourile înghesuite într-un apartament de 83 m².
Roma nu a fost construită într-o singură zi, știam asta.
La sfârșitul anului 2009 făceam în sfârșit destui bani pentru a putea renunța la job-urile noastre part-time și a ne concentra pe Trendhim full-time. Ce sentiment minunat!
„Încă îmi amintesc sentimentul straniu când mă întorceam acasă după ce îmi dădusem demisia de la job-ul de la Poștă. Era o combinație de fericire maximă, nerăbdare, stres, anxietate și o cădere nervoasă iminentă.
A fost decizia corectă? Trendhim trebuia acum să asigure salarii full-time pentru noi doi. Dar cine putea să știe ce se va întâmpla și dacă această companie va mai fi profitabilă în următoarele 6 luni?!
În același timp, realizam că acum vom avea destul timp să transformăm Trendhim în ceva cu adevărat minunat.”
Cui îi trebuie un dormitor?
Lucrurile au început să se miște destul de repede. Am început să ne extindem, am introdus noi categorii de produse, țări noi, iar din acest punct am început să avem nevoie de mai mult spațiu. Aveam cutii pline cu produse în toate colțurile apartamentului și ambii dormeam pe mici saltele în sufragerie.
Așa că ne-am decis să închiriem o vilă imensă într-un cartier de familii. Ne-am gândit că aceasta era soluția perfectă. Nu va trebui să conducem până la serviciu și vom putea să muncim acasă de dimineața până seara.
O nouă eră
În 2011 a trebuit să ne mutăm din nou deoarece proprietarul dorea să vândă vila în care locuiam, și pentru niște motive necunoscute nouă credea că ar fi ciudat să fim încă acolo când noii proprietari se vor muta.
Puțin mai bătrâni, dar și mai înțelepți, în continuare foarte pasionați și hotărâți să construim ceva minunat, am decis să închiriem un spațiu comercial de 200 m².
O rachetă este construită să meargă repede, nu drpt
Mereu am știut că vrem să fim mai mult decât un simplu magazin online. În 2012 ne-am stabilit un nou țel: să ne construim propriul brand de accesorii pentru bărbați. Am muncit din greu, pentru a crea ceva cu adevărat unic până la cele mai mici detalii. Și – tobele, vă rog – Lucleon a fost înființat.
Înființarea propriului brand și designul de produse au reflectat aspirațiile nostre. Aceasta a fost povestea pe care am vrut să o spunem… chiar dacă la acel moment a fost puțin mai mult decât puteam duce.
Redbull-ul & entuziasmul merg mână în mână
Odată cu 2013/2014 lucrurile chiar au început să se miște repede.
Echipa Trendhim s-a extins și Martin ni s-a alăturat ca al treilea nostru partener. Era puțin dependent de băuturile energizante, dar ne-am înțeles de minune!
După cum vă puteți imagina Martin s-a integrat imediat în grup și am început cu toții să profităm de sesiunile noastre nocturne de lucru. Chiar îmi amintesc că într-o dimineață am fost trezit de sunetul unei cutii de Red Bull desfăcute de Martin.
La sfârșitul anului 2014 Trendhim crescuse și ne-am extins în Norvegia, Suedia, Finlanda și Olanda. În același timp ne-am dublat numărul de produse disponibile în acel anși am început să angajăm studenți pentru a ne ajuta cu ambalarea coletelor. Credem că acele băuturi energizante au dat roade.
O experiență minunată
Karina și Kristof s-au alăturat echipei, inventarul a crescut, iar depozitul a devenit atât de înghesuit, încât trebuia să mergi pe o parte pentru a te strecura și a alege comenzile ce trebuiau ambalate.
Cu un depozit care se transforma într-un labirint cu poteci cu sens unic, am hotărât că este timpul pentru o ședință cu întreaga echipă. După ore de deliberări am ajuns la concluzia că este timpul să spunem „La revedere!” dragei noastre case… și ne-am mutat peste stradă.
O poză cu noi cinci. De la stânga: Sebastian, Karen, Karina, Mikkel și Martin. Din păcate, Kristof nu apare în poză.
Ne-am mutat in sediul nostru actual, cu destul spațiu pentru curse go-cart, mese de ping-pong și o cameră pentru planuri mari.
Zilele cu dormitul pe saltele în sufragerie au luat sfârșit.
S-ar putea crede că „acesta este momentul când devenim profesioniști”. Ei bine, nu chiar.
Una dintre valorile noastre este Hakuna Matata (ce frază minunată), valoare îmbățișată cu drag de toți angajații de la Trendhim. Am decis acum ceva timp că nu vom deveni profesioniști, doar de dragul profesionalismului.
Am decis că mereu vom vorbi cu clienții ca de la om la om, că angajații noștri vor face parte din echipă și că vom încerca mereu să creștem ca oameni și companie. Aceste lucruri înseamnă mai mult decât să fim simpli "profesioniști".
Fiecare poveste este diferită. Nu suntem genul care să vrem să ne încadrăm într-o anumită categorie. Așa că de ce ne-am dori asta pentru alții?
Ei bine, asta a escaladat rapid
Aaah, anul 2016.
Să începem cu luna februarie, când ne-am extins în 11 noi țări și am angajat 43 de traducători. Extinzându-ne în atât de multe noi țări a însemnat că toate cele 3.000 de produse și întregul site trebuiau traduse în 8 limbi diferite! Nu a fost o sarcină ușoară. Dar lucrurile ușoare nu sunt distractive, nu-i așa?
Și ne-am propus să ajungem de la 3.000 la 5.000 de produse unice înainte de sfârșitul anului. La urma urmei, aveam tot acel spațiu de depozitare pe care trebuia să-l umplem.
Fugi, gazelă, fugi
Chiar și o cădere de sistem de Black Friday nu a putut să pună frână rachetei noastre în noiembrie 2018 ... deși a fost cât pe ce. Din fericire, am reușit să strângem aceste lămâi și să livrăm produsele la timp. Și am ajuns la știrile naționale. Sebastian a fost vedeta zilei!
Ne-am extins în 12 noi țări în 2017/2018, printre care Australia, Singapore, Africa de Sud, Canada, Noua Zeelandă și SUA, ajungând astfel la 28 de piețe active. Sunt multe povestiri noi care trebuie spuse.
În acești ani am încercat să nu ne lăsăm furați de dezvoltarea rapidă și să ne concentrăm asupra brand-ului nostru și a identității noastre. De asemenea, am devenit a 10-a companie cu cea mai rapidă creștere în Danemarca în 2017 - o companie "Gazelă".
Nu știm cum reușesc gazelele reale ... dar pentru combinația de o echipă minunată și dorința de a oferi produse de calitate, sunt cele care ne pun în mișcare. Și suntem bucuroși că nu există gheparzi în Horsens.
Mai multe povești de spus
Îți amintești de acel brand propriu pe care l-am înființat în 2012? Acum avem 13 branduri unice cu peste 1.600 de produse în portofoliul nostru. Ne concentrăm în contuâinuare pe crearea de produse proiectate în Danemarca de către echipa noastră de design internă și disponibile numai prin Trendhim.
Nu s-au schimbat prea multe, cu excepția faptului că acum clienții noștri au mai multe produse din care pot să aleagă și mai multe modalități de a-și spune povestea. Martin încă mai bea băuturi energizante și niciunul dintre noi nu regretă că nu livrează pâine la sfârșitul săptămânii ... până la urmă că butonul acela de amânare a alarmei de ceas s-a dovedit căștigător.
După ce am spus toată această poveste, pâna la urmă, partea cea mai satisfacatoare a zilelor noastre sunt oamenii. Ne simțim norocoși să fim înconjurați de mulți oameni harnici, sensibili, responsabili și atenți. De altfel, echipa Trendhim este formată acum din peste 50 de oameni uimitori. Unii cu jumătate de normă, uni cu normă întreagă ... dar toți la fel de grozavi.
Am încercat să îi aducem pe toți la birou pentru o poză frumoasă, dar a fost imposibil. Va trebui să vă muțmumiți doar cu 26.
Ei bine, cam asta s-a întâmplat până acum. Ca toate poveștile bune ... nu s-a terminat încă și vor mai fi lucruri de povestit, iar noi suntem nerâbdători să vedem ce va urma.
Mulțumim că faci parte din Trendhim. Acum este timpul să te întorci la povestea ta. Să o faci să fie uimitoare!
Ceasuri rezistente la apă cu sticlă de safir
Povestea ta nu se oprește niciodată, așa că de ce ar face asta ceasul tău? Cu o rezistență la apă până la 100 de metri,...
Cronografe din oțel inoxidabil chirurgical cu sticlă de safir
Cu o precizie desăvârșită și cele mai bune materiale, colecția Ray îți permite să urmărești timpul cu stil.
Ochelari de soare pliabili Waykins + 31 Noi Modele
De la rame pliabile la lentile rezistente la zgârieturi, ultima noastră colecție de ochelari de soare arată superb și te...
Beanies și fulare fine, care nu-ți irită pielea
Cu un material respirabil și călduros, fiecare eșarfă și beanie din colecția Montagna sunt concepute pentru sezonul rece
Ceasuri cu inima la vedere
Ceasurile Dante sunt alimentate de mișcarea ta. Atâta timp cât te miști, ceasul va funcționa și el. Nu înceta să te mișt...
Genți pliabile, gata de călătorii pentru exploratorul urban
Cu un design danez, fiecare geantă din colecția pliabilă Lazy Bear este rezistentă la apă, ușor de împachetat pentru căl...
Colecția de curele italiene din piele
Fiecare curea din piele este un amestec de măiestrie italiană și design danez și o fuziune de funcționalitate de lungă d...
Colecția Kite
Colecția Kite este o selecție versatilă de căciuli beanies subțiri. Fiecare piesă este realizată din bumbac 100% organic...
Colecția Lincoln
Confecționate din piele suplă într-o gamă variată de culori, fiecare portofel sau geantă combină designul funcțional cu...
Cadouri de Valentine’s Day pentru el
De la ceasuri cu design danez la inele, coliere și brățări, găsește un cadou pentru el care înseamnă ceva de acest Valen...
Ce este un Ceas cu Fazele Lunii și cum să-l setezi
Învață cum să citești și să setezi cea mai veche funcție a ceasurilor din lume - faza Lunii.
4 întrebări pe care să ți le pui înainte de a cumpăra un ceas cu decupaj
Pune-ți aceste 4 întrebări care te vor ajuta să alegi ceasul potrivit și să te asiguri că înțelegi cum să îl menții în f...
Coliere pentru bărbați – Ghidul tău complet
De la alegerea lungimii potrivite a lanțului până la purtarea crucilor și a plăcuțelor dog tag, descoperă cum să porți u...
Podcast-ul Spune-ți povestea
Fiinscă fiecare bărbat are o poveste de spus
Ce îți trebuie pentru a face un design îndrăzneț?
Vezi cum am adus stilul îndrăzneț al vikingilor în ultima colectie de bijuterii pentru Moody Mason.
Procesul de design: Detalii care contează
De la schițe și design digital la produse finite - așa adăugăm detalii complexe fiecărui colier și brățară Arkai pe care...
Proiectăm un ceas gata pentru aventură
Vezi cum feedback-ul clienților devine un ceas Seizmont gata de aventură.
Accesorii personalizate pentru costumul tău de nuntă
Află cum poți adăuga detalii ținutei tale, cu sfaturi profesionale despre accesorii personalizate.